GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen típusú termékekre tervezhetek fotó kollázst, illusztrációt?

Jelenleg faliképet, azaz keretezett fotó nyomatot, fotó nyomatot képkeret nélkül és digitális nyomatot, azaz digitális nagy felbontású PNG fájlt tervezhetsz meg egyedi fotó kollázs, illusztráció, térkép és csillagtérkép sablonjainkból.

Természetesen mindig azon dolgozunk, hogy termékkínálatunkat és választható sablonjainkat folyamatosan bővítsük. Így hamarosan további népszerű és trendi grafikával és termékkel kedveskedünk Neked!

Hogyan tervezhetem meg a saját egyedi fotókollázsomat?

Weboldalunkon választhatsz különböző sablonok, illusztrációk, grafikák, poszterek, térképek és csillagtérképek közül.

Ezeket ITT találod meg.

A kiválasztott sablonra kattintva megadhatod a saját választott fotóidat, szövegeket, valamint kiválaszthatod a termék típusát, méretét és a keretet.

Az élő előnézetnek köszönhetően azonnal láthatod, hogyan fog kinézni a kész termék, fotó kollázs.

Amint elégedett vagy az elkészült tervvel, egyszerűen helyezd a kosárba, és rendeld mega terméket!

Ha elakadtál a tervezésben, vagy szükséged lenne segítségre keres bennünket bizalommal az elérhetőségeinken, amit ITT találsz! 😊

Milyen minőségű lesz a nyomtatott kép?

A nyomtatás prémium minőségű fényes 255g/m2-es fotópapírra történik, hogy a lehető legjobb eredményt érjük el nyomda minőségben.

Jelenleg három méretben rendelhetsz nyomatot, vagy faliképet képkerettel a választott kollázsból, illusztrációból: 13x18 cm, A4-es 21x30 cm és A3-as 30x40 cm méretekben.

Fontos azonban, hogy a feltöltött képek megfelelő felbontásúak legyenek a választott képmérethez. Javasoljuk, hogy magas felbontású, éles képeket tölts fel, hogy a végleges nyomat tiszta és részletgazdag legyen!

Bővebb információt a Fotófeltöltési segédletben találsz.

Milyen formátumban töltsem fel a képeimet?

A legjobb eredmény érdekében javasoljuk, hogy a képeket JPEG vagy PNG formátumban töltsd fel. Ügyelj arra, hogy a képek ne legyenek tömörítettek vagy túl kisméretűek, hogy a nyomat minősége megfelelő legyen.

Pontos információkat a képek felbontásáról. pixel méretekről és a feltöltésről a Fotófeltöltési segédletben találsz.

Milyen típusú keretek közül választhatok?

Különböző méretű és színű kereteket kínálunk, amelyek tökéletesen illeszkednek az általad megtervezett poszterekhez, kollázsokhoz.

A keretek kiváló minőségű anyagokból készülnek jelenleg 13x18 cm, A4-es 21x30 cm és A3-as 30x40 cm-es méretekben. A 13x18 és 21x30-as képkereteink kitámasztóval rögzíthetőek, valamint minden képkeretünk falra is akasztható.

Kereteink az alábbi színekben érhetőek el:

  • Fehér
  • Fekete
  • Nyírfa hatású
  • Tölgyfa hatású
  • Piros

Bővebben a termékoldalakon olvashatsz a képkeretekről, vagy ha kérdésed van még, fordulj hozzánk bizalommal! 😊

A "Nyomat (fotó)" terméktípus választásakor mit szállítotok ki?

A “Nyomat (fotó)” terméktípus választásakor csak a kiválasztott és megtervezett fotó kollázst, illusztrációt nyomtatjuk ki és szállítjuk ki prémium minőségű 255g/m2 fotópapírra. Ebben az esetben a nyomatot (fotópapírt) keret nélkül kapod meg, így ezt akkor érdemes választanod, ha már rendelkezel saját kerettel. Amennyiben a fotó kollázst kerettel szeretnéd megkapni, úgy válaszd a "Falikép - Prémium kerettel" terméktípust, ahol választhatsz 5 színű képkeretből.

A "Digitális nyomat (PNG fotó)" terméktípus választásakor mit kapok?

A "Digitális nyomat (PNG fotó)" terméktípus választásakor egy nagyméretű, nyomdakész digitális PNG formátumú képfájlt tudsz letölteni és saját igényeid szerint felhasználni, akár később nyomtatni. A digitális nyomatot, azaz a PNG fájlt, a rendelés leadását követően, munkanapokon 8 órán belül küldjük meg Neked e-mailben. Azoknak ajánljuk, akik azonnal és gyors megoldást szeretnének, mondjuk ajándékként és nincs idejük megvárni a kész terméket amit küldenénk.

Digitális nyomatot van lehetőség a hagyományos termékek mellé is kérni plusz 990 Ft-ért, így bármikor újra felhasználhatod, újratervezés nélkül. Ebben az esetben a digitális nyomatot a fizikai termék átvételét követően küldjük meg emailben.

Kérhetek előre elkészített díszcsomagolást ajándékba szánt termék esetén?

Igen, van lehetőség ajándékba szánt termék esetén díszcsomagolást kérni plusz 690 Ft-ért.

6 különböző prémium csomagolópapír közül választhatsz a termék megtervezésekor.

Bővebben a termék oldalakon találsz információkat és mintaképeket a díszcsomagolásról!

Mennyi idő alatt készül el és érkezik meg a rendelésem?

Az egyedi tervezésű és személyre szabott termékeket általában a rendelés leadását követően 1-2 munkanap alatt elkészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak. A szállítási idő általában szintén 1-2 munkanapot vesz igénybe, így összességében 2-4 munkanapon belül megkaphatod a rendelésed.

Bővebb információ kért olvasd el a szállítási szabályzatok ITT.

Van lehetőségem módosítani a rendelésemen, fotó kollázson?

Igen, a rendelés leadását követően 3 órán belül van lehetőséged módosítani a fotókon, szövegeken vagy a kiválasztott kereten és méreten. Ehhez lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal mielőbb!

Jelzitek nyomtatás előtt, ha egy általam feltöltött fotó alacsony minőségű?

A rendelés beküldése után a fotókon már nem tudunk változtatni, így mindenképpen olyan képeket válassz, és úgy helyezd el őket, ahogyan a végleges terméken is látni szeretnéd.

Azonban a nyomtatás előtt a felbontást és a minőséget ellenőrizzük, így ha valamelyik fotó nem alkalmas a jó minőségű termék nyomtatásárhoz, akkor felvesszük veled a kapcsolatot a rendelés során megadott e-mail címen, hogy cseréljük a fotót.

Van lehetőségem személyesen átvenni az elkészült terméket?

Igen, van lehetőség személyesen is átvenni a megrendelt, kifizetett és elkészült terméket egy előre egyeztetett időpontban.

Azonban, mivel nem vagyunk üzlet és bemutató terem, így csak egy előre leegyeztetett időpontban van lehetőség átvenni a terméket a termék elkészülte után.

Erről e-mailben és telefonon is értesíteni fogunk, addig ne látogasd meg a megadott címet, mert a terméket nem tudjuk átadni.

Személyes átvétel esetén nincs lehetőség készpénzes fizetésre, így javasoljuk az online bankkártyás fizetést.

További információkért kattints IDE, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot! 😊

Mit tegyek, ha a rendelésem sérülten érkezik meg?

Ha a termék sérülten érkezik, kérjük, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot. Küldj egy fotót a sérült termékről e-mailben a hello@kreativkollazs.hu-ra és mi természetesen küldünk neked egy csere terméket vagy ha csak a keret sérült, akkor egy keretet.

Hogyan fizethetek a rendelésért?

Többféle biztonságos fizetési mód közül választhatsz, mint például online bankkártyás fizetés (Visa, Mastercard, Maestro), Apple Pay vagy utánvét. Az utánvétnek +500 Ft kezelési díja van a szállítási díjon felül. Az online bankkártyás fizetés díjmentes!

Személyes átvétel esetén nincs lehetőség helyszíni kifizetésre, így ebben az esetben az online bankkártyás előre fizetést javasoljuk.

Elektronikus számlát is küldünk a rendelés kifizetése után és a rendelés elkészülte után!

Bővebb információk a Szállítási és fizetési szabályzatban találsz, vagy további kérdések esetén fordulj hozzánk bizalommal! 😊

Visszaküldhetem a terméket, ha meggondoltam magam?

Igen, a termék kézhezvételét követően 30 napon belül lehetőséged van visszaküldeni a terméket, ha mégsem vagy elégedett. Mi ezt úgy hívjuk Kiterjesztett Mosoly Garancia! 😊

Ebben az esetben kérheted a termék cseréjét vagy a vételár visszatérítését.

Fontos, ne felejtsd el, hogy a termék visszaküldésének díja a vevőt terheli mindig!

Bővebb információkért kattints IDE vagy vedd fel velünk a kapcsolatot!

Hogyan kaphatok segítséget, ha kérdésem van?

Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre e-mailben, telefonon vagy élő chat-en.

Bármilyen kérdésed vagy problémád merül fel, ne habozz kapcsolatba lépni velünk! 😊

Elérhetőségek:

  • E-mail:

hello@kreativkollazs.hu

Megkeresésedre és kérdéseidre igyekszünk 24 órán belül válaszolni.

  • Telefon:

+36 20 361 4034

Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 9:30-tól 15:30-ig éred el.

  • Élő chat

Az élő chaten munkanapokon 9:30-tól 15:30-ig érsz el minket. Az élő chatet a jobb alsó sarokban találod meg "Csevegés" címszó alatt.